شیعیان و عرفان شیعه

« علوم و معارف ناب و نورانی شیعه و احکام شرعی»

شیعیان و عرفان شیعه

« علوم و معارف ناب و نورانی شیعه و احکام شرعی»

شیعیان و عرفان شیعه

وبلاگی در:
*** معرفی عرفان شیعه ***
1- دفاع از حقانیت مذهب حقه ی شیعه
2-بیان مسائل اعتقادی شیعه
3-احکام و مسائل شرعی شیعه
4-تاریخ تحلیلی اسلام
5-مسائل اخلاقی و عرفان صحیح
6-احوال و آثار علماء و بزرگان شیعه

آدرس قبلی در بلاگفا:
www.shiaian.blogfa.com

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۴ مرداد ۰۱، ۱۵:۳۸ - ناشناس
    سلام

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ق.ظ

۱

پاورپوینت و کلیپ حکمت های نهج البلاغه

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ق.ظ

 این پاورپوینت مجموعه چند حکمت از نهج البلاغه است و در هر اسلاید یک حکمت همراه با تصاویر زیبایی که با مفهوم آن حکمت تناسب دارد ارائه می گردد. به اسلایدها زمان داده شده است و پس از یک بار پخش تمام اسلایدها دوباره از ابتدا شروع می شود

این پاورپوینت برای سالنهای انتظار و فرصت های قبل از شروع مراسم بسیار مناسب است 

چه خوب است از چنین فرصت هایی برای نشر معارف گرانقدر اهل البیت علیهم السلام بخصوص کتاب گرانسنگ نهج البلاغه استفاده نماییم.

از پاورپوینت خروجی mp4 هم گرفته شده است که لینک دریافت آن در زیر قرار داده شده.

همچنین تمامی اسلایدها در قالب مجموعه عکس نوشته در فایلی قرار داده شده است (مناسب برای نشر در شبکه های اجتماعی)

حکمت های نهج البلاغه

دانلود پاورپوینت منتخب حکمت های نهج البلاغه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
طاهر آذری

نظرات  (۱)

من خیلی خوشحال شدم که این صفحه را کشف کنم. من می خواستم تشکر کنم
شما برای وقت خود را برای این خواندن فوق العاده! من قطعا هر بیتی از آن را دوست داشتم و همچنین شما را برای نجات مواد جدید در وب سایت خود ذخیره کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">